Vagnbyte

Vi köpte en Kronan Duovagn när vi väntade Arvid. Jag har varit mycket nöjd med liggdelen, men tyckte nu det va dags att byta till sittdelen då Arvid har blivit ganska stor och ändå oftast sitter upp när vi är ute och går.



Se så fint han sitter!
Upptäckte dock (eller ska jag vara ärlig så var det Carin som gjorde det) en pyttepytteliten text under madrassen där det står följande:



Nu är det ju ca 3 veckor kvar tills gullungen är 6 månader. Men det spelar väl ingen roll?! Vad kan hända liksom?! Behåller sittdelen på och låtsas som jag inte sett den där texten...
 
http://www.kronan.com/Inventory/Navision/410905708?category=50,60&menuS=Barnvagn

Rekommenderas varmt! Både Rikard och jag är supernöjda.






1 Marina:

skriven

Haha... Han är ju större än vad jag var när jag var dubbelt så gammal som han så det gör nog inget... Det hade varit bättre med vikt/längdregler, haha.

2 Marina:

skriven

Skrev jag dubbelt så större? Skriv dubbelt så stor... suck

Kommentera här: