Äntligen en egen tågbana!


För ett par ett veckor sen gjorde Arvids morfar ett fynd på Tradera och idag fick vi äntligen hem det; åtta kilo tågbana! Lyckan var total och det har körts tåg hela kvällen. Tack snälla morfar!





Annars har det varit en bra dag idag! Bland annat så fick jag blommor av Arvid och Rikard när jag kom hem från jobbet med orden "bara för att vi älskar dig"... Sånt värmer otroligt mycket i hjärtat och jag inser att jag har världens finaste familj! Apropå familj så vill jag passa på att gratulera Sanny och Pia som idag blev föräldrar till en liten kille. Grattis även till Rasmus, Hannah och Elvin som fick en lillebror. Underbart med bebis! Nu längtar jag ännu mer till februari...
1 Marina:

skriven

Jag kommer o leker inom kort :)

2 Sanny:

skriven

Grym tågbana! Tack för gratulationerna, lillkillen kommer få heta Nils. :)



Februari är inte långt borta!

3 Carin:

skriven

JA Grattis till bebisen Sanny och Pia!! :) Haha, Nils... vad coolt... som våran katt! ;)

Kommentera här: