Kamerarensning

Hittade lite bilder i kameran som jag inte publicerat innan.

 

Världens bästa Arvid.

Världens bästa Astrid.

Astrids morgonfrissa är något utöver det vanliga.

Arvid kollar på Musse Pigg på datorn.

En gladfis hos mormor.

Äntligen är vardagen här igen! Arvid är tillbaka på förskolan och det har gått över all förväntan. Han går gärna dit på morgonen och det är inga problem att lämna honom, han leker och har roligt när jag hämtar honom och han har till och med sagt att han inte vill följa med hem. Han pratar om förskolan när han kommer hem som han aldrig har gjort innan och han verkar mycket mer tillfreds och gladare på eftermiddagarna nu. Detta känns ju givetvis jättebra! Under tiden Arvid är på förskolan har Astrid och jag ett par timmar för oss själva vilket också känns kanon! Vi tar det lungt här hemma, leker lite, går på promenad och besöker föräldragrupp och öppna förskolan. Dessutom sover Astrid en timme på förmiddagen och då hinner jag ju fixa i huset, laga mat, baka, blogga eller bara slappa. Har just nu en känsla av att den här hösten kan bli riktigt bra! Bara en sån sak som att flera vänner och min syster har fått barn och går hemma de också gör att det är riktigt roligt att vara föräldraledig för tillfället.

Kommentera här: