Övernattning hos mormor och morfar

Igår kväll skulle jag infinna mig i Bockara för att få lite massage av Ewa. Eftersom Rikard jobbade behövde jag barnvaktshjälp och eftersom Rikard behövde sova ordentligt idag då han ska jobba inatt, stannade jag och barnen kvar i Bockara och sov över hos mormor och morfar. Mysigt!
Ewa frågade efter massagen om jag bär runt på Astrid mycket. Och om jag då har henne på vänster sida. Tydligen var mina skulderblad ganska så sneda i förhållande till varandra och muskelaturen på vänster var betydligt kraftigare. Haha! Jo, jag var ju tvungen att erkänna att hon har suttit en hel del på vänsterhöften under sina dar. Börjar verkligen bli hög tid för den lilla damen att gå själv nu... :)





1 mamma:

skriven

Härloigt att ha er här...:-)

2 Angelica:

skriven

Vikken fin bild på Arvid när han sover =)

Kommentera här: