Vad har vi gjort idag då?

Jo, under förmiddagen träffade Astrid och jag lite kompisar.
Efter lunch frågade Arvid om vi kunde baka lite, kanske en tigerkaka? Jag sa att det lät som en bra idé. Tycker det är skönt att kunna nappa på hans förslag ibland, känns som man alltför ofta säger "kanske, lite senare", "nej, det går inte", "det kan vi nog göra imorgon" o.s.v. Jag ångrade dock bakande lite senare när Arvid vägrade äta middag och bara skulle ha kaka istället.
När Astrid sovit sin eftermiddagslur och Rikard kommit hem efter äventyr tillsammans med Berne, tog vi en promenad till Lanhagen ihop med Carin och Lovis. Det var väldigt uppröjt och nersågat där nu och jag tror att det kommer bli en perfekt utflyktsplats under våren.
Äntligen premiärlek i sandlådan! Arvid satt där i ett par timmar igår eftermiddag, så länge att han inte ens hann gå på toa och fick istället avbryta leken för klädbyte...

Resten av dagen har vi inte gjort mycket alls. Men! Jag klarade ikväll av att springa den där rundan utomhus. Sträckan var på drygt två kilometer och jag sprang hela tiden vilket jag känner mig mycket nöjd med (särskilt med tanke på att jag känt mig lite hängig och haft huvudvärk idag). Så, nu måste jag ha ett nytt mål i sikte...
1 Marina:

skriven

BRA!!!!!!!!!!

Kommentera här: