Hårnytt

Har länge haft en fundering på hur Astrid skulle se ut i rakt hår. Idag kunde jag inte hejda mig längre. När jag höll på att fixa håret kom hon och satt sig på en stol bredvid och ville ha en kam hon med och då gjorde jag det! Jag plattade hennes hår och jädrar var annorlunda hon blev! Haha!
 
 
Apropå annorlunda och fin i håret fick jag igår mitt håret uppsatt av barnes "plastkusin" Amy då vi var i Oskarshamn och firade Adam som fyller tio år i veckan som kommer. En håruppsättning (som jag tyvärr inte har någon bild på) var helt perfekt att komma hem med då det igår kväll vankades middag på Mejeriet och sen lite vin och spel hemma hos Marina tillsammans med bästa tjejerna! Roligt som bara den...
1 Marina:

skriven

SHIT!!!!!!!!!!! Vilken skillnad!

2 mamma:

skriven

Haha...här ser hon verkligen ut som en liten trollungen, sötnosen ....:)

Kommentera här: