På gång igen

Det har inte varit mycket till träning senate veckorna. Knän som fortsättr strulla och en rejäl förkylning med hosta har satt stopp för det mesta. Det har bara blivit enstaka promenader och lite plankor de dagar jag har känt att det funkar. Har inte heller tyckt det har varit någon mening med att skriva "veckans träning" heller. Det är ganska så omotiverande att inte kunna träna och jag tycker jag har svårt att komma igång igen. Under helgen har jag dock känt mig mycket bättre och gav mig igår iväg på en cykeltur. Nästan fem och en halv mil lyckades jag skrapa ihop (mitt längsta hittills) och fast jag kände mig rätt ledbruten igår när jag kom hem så kände jag mig också galet nöjd. Idag träningsvärk i insida lår och i magen... 
 
 
Påbörjade idag sista veckan innan semestern och det ska bli riktigt skönt med ledighet sen. Hela sex veckor ska vi ha tillsammans och jag kommer garanterat njuta av varenda dag! Planen är att inledda med en utlandssemester. Vi har inte bokat något ännu, utan satsar på att hitta en schysst sista-minuten... ;) Apropå semester och sommar, så läste jag nyss det här och jag tycker redan inspirationen till sommar-träning växte sig starkare!
 

Kommentera här: