Bra lördag

Jag startade dagen med en PW tillsammans med Marina, skönt och välbehövligt med rörelse, frisk luft och en kickstart på dagen. Vi hade fredagsmysgäster igår och jag tyckte det var lika bra att ge sig ut och motionera innan jag fick för mig att de två vinglasen jag drack skulle kännas av. Efter promenad och frukost började vi fixa i vardagsrummet. En hylla ska skruvas upp, men innan ska det rivas tapet, spacklas och tapetsera nytt. Med lunch i magen drog sen barnen och jag upp till biblioteket för att gå på Mamma Mu-teater. Arvid tyckte det var kul, men den andre skrek mest att hon ville gå hem. Har starka misstankar om att det var Kråkan som var problemet. Nöjda med att gå därifrån hämtade vi upp mormor i Bockara för att tillsamnnas med henne åka på julmarknad i Bråbo. Eldar, tomtar, hästskjuts, markandsstånd och en massa lokaltillverkade produkter fanns att tillgå, mysigt!
 
Dans runt granen och en skumtomte att mumsa på, inte så tokigt med julmarknad!
 
 Höjdpunkten!
 
 
Lördagen avslutade vi med pizza och spel tillsammans med mormor och morfar, innan vi tog på oss raggsockor, eladade på i kaminen och parkarde oss i soffan för att kolla på "Så mycket bättre". Hoppas ni också haft en fin lördag! 
 
1 Frida - Militärmamman:

skriven

Härlig dag!
Vilken läcker design du fått till Hanna! Med fin header!

Svar: Tack Frida!
Hanna

Kommentera här: