Skön eftermiddag

Hela förmiddagen har det blåst en massa här, vi har gått runt hemma och gjort mest ingenting och huvudvärken kom smygande på mig. Då frågade syrran om vi ville hänga med till Oknö en sväng för lite minigolf, picknick och bad och det ville vi ju! Rikard höll på att snickra i utbygget så det passade mig och barnen perfekt med en liten utflykt. Vädret var dessutom betydligt skönare vid havet och huvudvärken försvann igen. Eventuellt kan det ju bero på kaffet jag hade med mig i termosen, haha! Jag har nämligen ett litet projekt under semestern; jag ska lära mig dricka kaffe. Kände mig galet vuxen idag när jag satt på en picknickfilt med min kaffekopp medan barnen plaskade i vattnet, precis som det ska vara på något sätt!
 
Arvid älskar verkligen att spela minigolf, det tjatas friskt om det varje gång vi är på stranden. Så killen var rejält nöjd idag när han fick gå en runda tillsammans med tre vuxna!

Kommentera här: