Laddad inför veckan som kommer

Då var det söndag igen då... Den här veckan har vi vabbat igen och jag jobbade varannan dag. Kändes då lite märkligt när fredagen kom, men ändå skönt med helg. En helg där det varit en hel del träning i fokus. Dels körde jag ett rejält ryggpass på gymmet idag och dels hade vi årsfest med föreningen Vo2max Högsby SK i går kväll. Det är alltid lika inspirerande att träffa andra som är intresserade av träning och få prata lite. Mål inför året diskuterades och iallafall jag kände mig taggad och redo för nya utmaningar när jag gick därifrån. Härligt!!
 
Det här med gymselfies är väl inte riktigt min grej, men man blir ju inte bra på något om man inte övar... :)
 
Passet idag var en riktig genomkörare för ryggen och dessutom en urladdning och uppladdning inför kommande vecka då Rikard är bortrest på kurs i Nyköping. Att ensam rodda allt vad det gäller barn och hushåll kan ju kräva lite extra energi. Har dock försökt underlätta för mig själv idag genom att planera mat, hämtningar, träning och barnvakt inför jobbmöte, och passa på att handla, se till att bilen är tankad och inkörd och aktiverat barnen så det ska vara trötta och lätta att lägga ikväll. Känner på mig att det kommer bli en bra, men fullspäckad vecka det här!

Kommentera här: