Dags att förbereda lite...

Att det ska vara så svårt att få sova om nätterna. Jag blir tokig! Iofs är det skönt att gå upp lite tidigare än de andra och ha en lugn stund för sig själv.

Nu har snart ytterligare en vecka gått. Vart tar de vägen?! Bara lite drygt tre veckor kvar till BF nu och det börjar kännas. Hade ordentliga förvärkar igår natt och fick lite panik, hade varken tid eller lust att dra till BB då... Dels håller förkylningen mig fortfarande i ett järngrepp och det är likadant med tilltänkta barnvakter, dels har jag inte förberett nånting med packning och sånt. Som tur var var värkarna övergående och nu är det som vanligt igen... Skickade dock upp Rikard på vinden igår för att ta ner bebiskläder, vagn, babyskydd och så vidare. Kan ju vara skönt att slippa gå upp där om det skulle dra igång!

Nu låter det som att mina grabbar börjar vakna till liv inne i sovrummet. Dags för lördagsfrukost med tillhörande hemkörda frallor. Senare idag blir det att hälsa på mamma som har permission från sjukhuset över helgen. Ha en fin dag och passa på att busa lite med varandra, det är kul (iallafall om ni frågar Arvid)!


1 Sara:

skriven

Åh, jag minns hur det var med vakennätter. Det tar på krafterna som man egentligen inte har. 3 veckor! Håller med dig, vart har tiden tagit vägen? Tänker på dig och liten du har i magen. Kram

2 Marina:

skriven

Jag har kämpat emot alla förkylningar hittills så om det kör ihop sig finns jag till hands :)

3 Fam Lindsjö/Thiman:

skriven

Vet inte varför jag ramlade in på eran blogg men det var nog via militärmammans blogg... spännande med nytillskott :o) Jag måste bara få berömma era bilder.. Hur härliga och fina som helst.. Fyllda med liv:o) /Jenny

Kommentera här: