På´t igen!

Syrran ringde idag och frågade om jag och barnen ville komma och äta middag hos dem ikväll, och det svarade jag naturligtvis JA TACK till. Så skönt att slippa styra med middag själv! På vägen hem hann jag dessutom hämta ut ett paket på ICA innehållandes bl.a. ett par nya löpartights. 
 
 
 
 
Provade brallorna på en gång när jag kom hem och de var helt fantastiskt sköna. De kändes till och med så bra att jag blev sugen på att träna. Och som av en händelse gick jag precis då in på Lofsans facebookgrupp och hittade en hemmaträningsutmaning, helt perfekt!  Passet bestod rätt och slätt av följande:
 

50 Burpees

50 Pushups

50 Knäböj

50 Saxhopp i planka

50 Knäböjshopp

50 Knä till armbåge i planka

50 Dips

50 Utfallssteg bakåt

 

Inga konstigheter, bara svettigt... Jag gjorde det dock inte på tid, som de andra gjort. Kände att det var viktigare att orka allt och ha en hyfsad teknik passet igenom. Kul att känna lite träningsmotivation igen. Var nämligen helt död efter söndagens pass och har inte ens tänkt ordet träning sen dess... Men nu så!

1 Marina:

skriven

Bra jobbat!!!!!! Som någon sportnisse sagt: "Bryt ihop och kom igen!"

Kommentera här: