Tiden är inne!

Då var det packat och förberett inför morgondagen och mitt livs första lopp. Det har verkligen kommit över mig under dagen att jag faktiskt ska springa imorgon, har liksom förträngt det fram tills nu. Men det är ju bara att bita ihop och köra hårt, det handlar ju bara om ca 27 minuters ren plåga och sen är det över... Hehe! Ikväll var vi bortbjudna på middag, men valde sen att avstå majbrasan och valborgsfirandet i Lanhagen. Prioriterade istället att få komma hem, få ungarna i säng och packa iordning. Sen har Ida sagt att jag måste sova ordentligt innan loppet, så det är precis vad jag tänker göra nu (och drömma om när jag passerar mållinjen)... Wish me luck!
 
Bild lånad från vaxjoloppet.nu
 
 
1 Sabina:

skriven

Lycka till, Kör hårt och Ha så kul!!!!:)) Kraam

Kommentera här: