Hänt i veckan

På plussidan sen sist:

  • Jag har varit ute och powerwalkat två kvällar i rad och inte fått ont i foten!
  • I tisdags fick Arvid för sig att han skulle baka. Resultatet blev en kladdkaka och en spontanfika med fina kompisar. 
  • Bjöd in Marina på en kopp te igår kväll och lät mig inspireras av hennes träningsvecka på Playitas. Kul att höra om nya träningsidéer och jag blev riktigt sugen på att hänga med nästa år.
  • Solen och ljuset har återvänt och det känns som våren nalkas, underbart!
 
Underbara sol!


Vad som var mindre roligt sen sist var att jag inatt fick ett meddelande om att syrran var på väg i ambulans med rejäla smärtor i magen. Snacka om svårt att somna om! Hon är dock bättre idag och jag hoppas såklart att orsaken utreds och att hon blir helt bra!

Kommentera här: