Fullt upp!

Astrid har börjat ta sig fram över golven av egen maskin, till Arvids stora förtret! Givetvis är det hans leksaker som är mest intressant och han får inte ha så mycket i fred längre. "NEJ!", "DET ÄR MIN!", "TA INTE DEN!" "SLUTA RÖRA MINA BILAR!" och "SLUTA TJAFSA!" är väldigt vanligt förekommende uttryck här hemma numera...





Annars har vi haft fullt upp i helgen; 40-årsfest med poolparty i löradags och besök hos Rikards mormor och morfar på Öland i söndags. Min bror är för tillfället hemma från USA och hela gårdagen spenderades därför i Bockara med både lunch och grillning på kvällen. Har också så smått börjat förbereda inför Astrids namngivningsfest på fredag. En hel del att fixa med den här veckan... Men först ska vi dra till Lönneberga på auktion i eftermiddag.

Just det! Får ju inte glömma att gratulera Frida och Daniel som igår blev föräldrar till en liten Malte. Äntligen är han här! Helt underbart!
1 Marina:

skriven

Jag tror också jag ska säga som Arvid när Johan rör mina saker... Särskilt "Sluta tjafsa"! Haha... Underbart!

Kommentera här: