Helgen

Hade tänkt ha en ordentlig bloggkväll ikväll eftersom Rikard jobbar. Men efter att barnen badat och somnat, leksaker har plockats, tvätt har vikts och diskmaskinen blivit tömd är jag rätt trött och tänker gå och lägga mig istället. Måste ändå säga att jag känner en viss tillfredställelse över att ungarna ligger i sina sängar rena, fina och mätta och huset dessutom ser helt ok ut (det är så skönt när alla kvällsrutiner blir gjorda som de brukar trots att man är själv). Så nu blir det bara en snabb redogörelse för helgen. I fredags hade min älskade mamma och pappa 30-årig bröllopsdag. Det firade vi med grillfest i Bockara. Grattis ännu en gång världens bästa föräldrar! I lördags var jag ensam med barnen och vi gjorde inte ett skit. När Rikard kom hem från jobbet hade jag fortfarande inte fått på mig nån BH och jag är osäker på om tänderna överhuvudtaget blev borstade den dagen. Men det är gutt med såna dagar också ibland... Igår hade vi en heldag på Astrid Lindgrens värld. Det var Arvid, Astrid, mamma, syrran och jag som tog bilen till Vimmerby för att hälsa på Pippi.





1 Marika:

skriven

Härliga bilder! :)

ALV är ju så mysigt att strosa runt i!!

2 mamma:

skriven

Tack själva för en trevlig grillkväll, var sååå skönt att bara sitta och bli uppassad. Tack också för en trevlig söndagsutflykt till ALV

Kommentera här: