Dagens höjdpunkter

En kanonbra söndag har förflutit och vi avrundar dem med att lägga oss tidigt för att vara pigga på måndag morgon. Vi började dagen i sporthallen där Arvid skulle träna fotboll. Det var riktigt kul att se honom idag. Har vågar så mycket mer nu: spelar match, skjuter med självförtroende och deltar utan att jag behöver vara med på plan. Var på väg att ge upp ett tag, men nu är jag glad att vi höll ut och att han får uppleva träningen som rolig.
 
 
Efter lunch hade jag bestämt att springa backintervaller med ett gäng sköna tjejer. Benen var riktigt tunga och vädret var skit, så det var en himla tur att jag hade bra sällskap!
 
 
Det var skönt att komma hem till en varm dusch och när jag fått i mig lite mellanmål och fått på mig kläder var det dags för julgransraskning i Högsby. Kul med dans och ännu roligare med godispåse, om barnen får sammanfatta det hela.
 
 
Efter att varit ute i snöstormen en timme var det härligt att komma hem till mormor och morfar där Carin och Lovis bakat en äppelpaj som smakade jättegott! Tyvärr glömde jag ta bild där... Hoppas ni haft en skön söndag ni med!
 
 

Kommentera här: