Julbloggen

Nu är det november månad och så här års händer något i mig. Det har antagligen något med att julen närmar sig och alla härliga och roliga förberedelser inför den! Jag får sådan lust till att göra så mycket ; inreda, baka, laga mat, träna, pyssla, blogga o.s.v. Saker jag gillar att göra annars också, men som tar lite extra fart nu. Så nu kör vi helt enkelt igång med lite av en julblogg här på Vardagsliv! :)
 
Senaste veckorna har jag hittat några inredningstidningar med julinspiration och jag har faktiskt tagit mig tid ett par kvällar och verkligen gottat ner mig i dessa, drömmer och fantiserar om allt jag har lust att fixa till jul. Sen att bara hälten blir gjort gör mig inget, det är planeringen som är det allra roligaste. 
 
Bästa inredningen: jultidningar!
 
Kvällsmys när barnen somnat...

Kommentera här: